delfinafreja

Alla inlägg den 9 december 2011

Av delfinafreja - 9 december 2011 17:54

Äntligen hemma. Det har varit en lång och fullspäckad dag kan jag meddela! FN-rollspel hela dagen och inte en lugn stund. Fick sluta vid fyra, vilket enligt mig är FÖR sent en fredag. Särskilt när man är van med tidiga dagar. Men men, man kan inte ha flyt alla gånger inte. 

Det har i alla fall varit en rolig dag, stressig ja, men interessant och lärorik faktiskt. Har träffat mycket nya människor dessutom, riktigt roligt!

Japan, som jag själv representerade - fick igenom sin resolution första steget men tyvärr fanns där för många diktatur-länder som inte vill ha någon förändring, vilket innebar en förlust i omröstningen med ett par röster. Jag är dock ändå väldigt stolt över mitt och min grupps arbete. 

Nu då? Ja nu har jag precis fått av mig de obekväma kostymnisse-kläderna och krypit ner i mina vanliga sköna! Väntar på att hjärtat mitt ska träna klart och ska därefter bege mig hemmåt honom. Det blir en myskväll framför idol med god matt och massor av mys förstås. 

Det var nog allt för mig. 

Puss!

Av delfinafreja - 9 december 2011 08:00

Eller? Det är snarare äckeltö den här morgonen...Nåja.


Godmorgon! Efter en inte allt för lång natts sömn är det nu dags att bege sig vidare mot en fullspäckad dag av FN-rollspel. Jag känner mig en gnutta taggad, men egentligen vill jag nog helst bara ha det överstakat. Få komma hem, göra ingenting, bara njuta av helgen och tanken av att det är två veckor kvar till jul! Underbara tanke. Nej, nu har jag inte tid att skriva mer, här får ni en bild på dagens outfit! 

Peace out!

En aning dålig bild, men sådär ser jag i princip ut idag. Det plus ett par schyssta klackar. Yes.  

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards