delfinafreja

Alla inlägg den 5 december 2011

Av delfinafreja - 5 december 2011 22:27

 
Av delfinafreja - 5 december 2011 22:14

 

God kväll! Var ett tag sen jag skrev nu. Jag har ingen direkt förklaring utan jag har helt enkelt tappat inspirationen till allt just nu. Vet inte hur jag ska ta mig tillbaka ärligt talat. Folk pratar om att alla har sina "upp- och nedgångar" här i livet. Men om det har slutat gå upp och ned och istället har blivit en ond spiral som sakta men säkert dras mot avgrunden. Ja då kan man verkligen fråga sig vad det här eländiga livet går ut på..


Idag är det i alla fall måndag - inledningen på en lång och plågsam vecka i skolan. Nu är det dock bara dryga två veckor kvar innan jullovet! Jul, äntligen något jag längtar efter. 

Och på onsdag drar jag iväg och klipper mig, spännande. 

För övrigt händer inte så mycket just nu, helgen gick som vanligt allt för fort och veckan blir precis som vilken annan vecka som helst. 


Nu tror jag i alla fall att det är dags för mig att krypa till kojs, slå på julkalendern som jag missat från helgen som var - och slutligen ta mig lite sömn! I think that's about it guys. Ska verkligen försöka att uppdatera mer.

Puss.

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards