delfinafreja

Alla inlägg den 19 april 2012

Av delfinafreja - 19 april 2012 19:50

Dags för en sista koll genom religionsarbetet och sen är det bara att skicka in den.. Och hoppas på det bästa förstås. 

Åh juste, för min del är det helg nu. UNDERBART! Men inte blir det någon sovmorgon imorrn inte, ska vara uppe med tuppen (inte riktigt, men nästan) för att söka jobb! Hoppas, hoppas, hoppas på tur.

Av delfinafreja - 19 april 2012 19:48

Sad but true.. Min favoritsida lägger ner idag.    

Av delfinafreja - 19 april 2012 11:10

Äntligen börjar jag se resultat. Jag har aldrig varit den som tagit tag i skolan, jag har heller aldrig behövt anstränga mig för att nå VG eller högre betyg. Men på senaste tiden har jag verkligen lagt manken till och läst alla betygskriterier, och vet ni vad? Jag har klarat prov och uppsatser med strålande betyg lately! Och jag har inte gjort mycket mer än tidigare, utan bara satt mig ner och läst betygskriterierna och utgått därifrån. 

Det allra skummaste är väl egentligen att jag varje gång trott att jag ska få ett G och sen slutar det med högsta betyg! Jag är bara så glad just nu. Känner att skolan kanske faller på plats tillslut. 
Och nu är det bara ett drygt år kvar innan studenten. Underbara värld. 

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards