delfinafreja

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av delfinafreja - 21 oktober 2012 23:14

Måndag imorrn.. Känner att det kommer bli en låååång natt men som tur är så har jag sovmorgon till 11.40 Vilket innebär att jag faktiskt inte behöver ta bussen till stan förrns vid 11! 

Big win för mig, att bo på landet resulterar oftast i att jag tillbringar alldeles för många mornar, alldeles för tidigt i skolan. Inte imorrn. Underbara känsla.


Nu ska jag väl fördriva natten med lite paradise hotel Danmark, har lite att se ikapp. Kommer som sagt bli en lång natt, känner att jag inte kommer kunna sova något. För mycket på hjärnan.


Godnatt.

Av delfinafreja - 21 oktober 2012 18:16

Allting löser sig säger de.. Jag stannar ett ögonblick, vänder mig om, allt är som vanligt men ändå är ingenting som förut. Allting går runt även om det går tugnt. Sover, dricker, äter för lite. Har inte tid för rutiner, känner mig levande död. Jag blundar för sanningen, låtsas att livet leker.

Jag håller mig levande och skjuter på problemen till senare, hur länge orkar man egentligen gå runt och tro att allt ska lösa sig tillslut?

Mister vänner, finner nya, bättre direkt. Skaffar mig fiender, hatar, saknar, jag är sårad.. 

Behöver bli räddad..

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards