delfinafreja

Alla inlägg under februari 2012

Av delfinafreja - 9 februari 2012 23:10

Glöm inte att följa mig på Instagram, där uppdaterar jag dagligen med nya spännande foton. Många som jag aldrig har orken att lägga upp här, så gå in - FÖLJ! Heter förövrigt; jennielarsen 


Puuuuusss

Av delfinafreja - 9 februari 2012 22:47

För tillfället får det se ut såhär. Tills jag fixar mig lite inspiration och kreativitet att göra nått bättre. (Kan dock ta sin lilla tid med tanke på mitt dåliga engagemang här på bloggen, bättring nu!) 

Sitter just nu och kollar massa bilder jag tog idag, nej inga vackra foton hit och dit utan på kläder osv. Haha.. Var med min fina vän Andrea på stan idag efter skolan. En fika på Espresso House, massa prat om allt mellan himmel och jord följt av en trevlig stund på stan. Hittade nämligen massvis med fynd - tyvärr hade jag inga pengar så bestämde mig för att fota mina (snart mina) fina. Till imorgon har jag proppat plånboken full med pengar och då ska det shoppas. Fast nej, det fyndas - så massvis av pengar är rätt onödigt! Hihi. 

Älskar att fynda! Och förhoppningsvis slutar morgondagen med att jag kommer hem med två par nya byxor, två koftor, smycken och annat kul. Håller tummarna. 

Puss. 

Av delfinafreja - 9 februari 2012 22:37


Fundersam brud ligger och chillar i sängen. Funderar över hur vida jag ska krypa ner under täcket eller städa rummet inatt? Hmm. Det kan väl ändå inte vara normal att bli #städsugen när man ligger och deppar? Eller? 

Av delfinafreja - 9 februari 2012 20:53

God kväll. Torsdag kväll och första kvällen på år och dagar när jag inte deppa ihop pga av allt plugg. Nu har jag lite ledigt från det - tills nästa vecka då förstås. Då är det igång igen. Suck. 

Tyska provet fick jag i alla fall överstökat idag, var inte så hemskt som jag hade trott så förhoppningsvis gick det väldigt bra. Men jag ska inte säga mycket mer om det, det har en tendens att visa sig att vad jag tror och hur det verkligen går på ett prov/inlämningsuppgift inte riktigt går hand i hand. 

Nåja, slut på tråkigheter. Över till något roligare - jag ska göra om på bloggen. Jag ska ha en enkel och skön blogg i stället för min röriga och trista. Så kika in senare ikväll så ska ni få se på grejer. (Skämt åsido, jag är inte särskilt kreativ.) 

Jag vet exakt HUR jag vill ha den. Nu återstår det att se om jag LYCKAS..

Puss. 

Av delfinafreja - 8 februari 2012 11:29

Allt är bara skit just nu, så trött på livet att jag nästan blir rädd. Jag vill inte må såhär mer. 


Av delfinafreja - 6 februari 2012 21:14
Jag har glömt dig en vacker dag.
Av delfinafreja - 6 februari 2012 12:34

Jag vill ha sommarlov. Jag är så skoltrött och less på livet - jag behöver verkligen ett långt och varmt sommarlov nu! 

Av delfinafreja - 6 februari 2012 08:21

Du undrar alltid hur jag mår - men hör bara vad du vill höra.. Jag orkar inte kämpa mer, jag ger upp nu. Du hade din chans, rättning, chanser* och jag har slut på fler att ge. 
Du har tagit allt från mig, kvar finns bara ett tomt skal. Vandrande i ensamhet - med ett påklistrat leende för att ingen ska se hur skadad jag är.

Du har tagit allt jag har, du har tagit allt jag är. Och den här gången reser jag mig inte upp igen.. Inte för dig.    

Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards