delfinafreja

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av delfinafreja - 16 februari 2012 21:57

Ser fram emot en jättebra fredag! Skolan slutar halv 11, skönare än så blir det väl inte! Sen blir det en tripp på stan med en fin vän. Kanske hittar något fint att ha på mig senare under kvällen. Beger mig i alla fall hem vid två-tiden för lite sömn/fix, för att sen ta bussen in till stan igen och fira en superfin Elin som fyller 18 år och allt. 

Men imorgon innebär också att en väldigt bra vän fyller 17. Och jag hoppas att han läser det här.

Jag tänker på dig och jag hoppas att du får en bra dag. Den bästa möjliga faktiskt. För det förtjänar du. Vi kunde prata om allt och inget, du gjorde mig alltid glad. Jag behövde inte ens se dig för att le, bara tanken av dig gjorde mig eller rättare sagt gör mig - glad. 

Kanske var det bara jag. Kanske var det inte något viktigt för dig. Kanske är det som de säger. Bros before hoes, och jag räknades inte som en vän längre.. Det sårar mig..

     

Av delfinafreja - 16 februari 2012 18:13

Vaknade upp med en fin pojkvän vid min sida. Han sov här inatt och det gjorde ju inte så mycket att vi hade sovmorgon bägge två imorse. Rätt så skönt faktiskt. 

Dagen i övrigt har varit värdelös... Fram till dess att jag slutade då - när jag tog en promenad till MDH och träffade på en fin vän för lite kul catch up. 

Kom ner på stan tio i fyra - bussen hem går fyra. Så jag tänkte att jag skulle hinna in på ica och köpa något gott. Lyckad som jag är hamnar jag bakom en tjock tant med hela vagnen full. Inte nog med det - killen i kassan var SEG! Två minuter innan bussen ska gå kommer jag fram och kan betala, en minut kvar och jag börjar springa mot bussen. Kommer fram och ser att bussen precis kom, jag går fram mot den och tror att mitt ansiktsuttryck när jag inser att busschauffören bara kör förbi mig - var priceless. Jävlar vad jag svor. 

Tur att min mammas sambo ville vara så snäll och vända (halvvägs hemma) för att hämta mig..! 
Hihi



Presentation


Never gonna know if you never even try.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar






Ovido - Quiz & Flashcards